Mogu li Nevanac kapi oslabiti vid?

Poštovani doktore, prije godinu dana moj otac je imao lasersku operaciju na oba oka, 4 na lijevo, 2 na desno. Od šećera popucali kapilari. Vid je sve lošiji od tada. On stavlja Nevanac kapi. Da li je moguće da mu je vid sve slabiji od tih kapi? Hvala.

Odgovara Doc. dr. Dean Šarić, spec. oftalmolog

nevanac kapi nuspojave, nevanac slabljenje vida
Dean Šarić
Poštovana,

ne, vid je vjerojatno slabiji kao komplikacija šećerne bolesti. Potrebne su redovite kontrola oftalmologa – retinologa.

Srdačan pozdrav.


Doc. dr. Dean Šarić, spec. oftalmolog

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Blink umjetne suze
0 Shares
Oglas
Na vaša pitanja odgovara

dr. Dean Šarić, spec. oftalmolog

Doc. dr. sc. Dean Šarić, dr. med. je subspecijalist mikro i laserske kirurgije (refrakcijska kirurgija, katarakta, transplantacijska kirurgija). Nakon završenog Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, završava specijalizaciju iz oftalmologije na Klinici za očne bolesti KB „Sestre milosrdnice“. Magisterij i doktorat znanosti stječe na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Docent na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru. Pozvani je predavač Američke oftalmološke akademije i koordinator za Europu. Više od dvadeset godina iskustava u struci, s preko 25 000 obavljenih zahvata. Radno mjesto: Klinika za očne bolesti KB “Sveti Duh” i poliklinika Optical Express, Zagreb.

Komentiraj

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

6 − 3 =

Back to top button