Liječenje od raka dojke i problemi s vidom?

Poštovani docent Šarić, imam 38 godina. Liječena sam od raka dojke kemoterapijom (paklitaksel), a nedavno i operirana. Nosim naočale (-4,25 lijevo oko + cilindar te -4 desno oko). Već i prije dijagnoze raka primijetila sam da mi se muti vid, a otkada se liječim (prosinac 2015. godine) problemi s vidom su mi sve intenzivniji. Pred očima mi se pojavljuje sjena i to se događa sve češće. Primam medikamentoznu terapiju, Fevarin, Haldol i Akineton (po psihijatru) te Gluformin zbog hiperinzulinizma i Euthyrox zbog hipotireoze. Je li možda kemoterapija izazvala odnosno pogoršala to stanje s očima? Što bi trebalo poduzeti i koliko hitno? Zahvaljujem Vam na odgovoru!

Odgovara Doc. dr. Dean Šarić, spec. oftalmolog

rak dojke vid, rak liječenje zamucen vid
Dean Šarić
Poštovana,

lako je moguće da su Vaši problem uzrokovani terapijom, obavezno se javite na pregled oftalmologa, nije hitno no ne treba čekati daljnje pogoršanje.

Srdačan pozdrav.


Doc. dr. Dean Šarić, spec. oftalmolog

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Blink umjetne suze
0 Shares
Oglas
Na vaša pitanja odgovara

dr. Dean Šarić, spec. oftalmolog

Doc. dr. sc. Dean Šarić, dr. med. je subspecijalist mikro i laserske kirurgije (refrakcijska kirurgija, katarakta, transplantacijska kirurgija). Nakon završenog Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, završava specijalizaciju iz oftalmologije na Klinici za očne bolesti KB „Sestre milosrdnice“. Magisterij i doktorat znanosti stječe na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Docent na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru. Pozvani je predavač Američke oftalmološke akademije i koordinator za Europu. Više od dvadeset godina iskustava u struci, s preko 25 000 obavljenih zahvata. Radno mjesto: Klinika za očne bolesti KB “Sveti Duh” i poliklinika Optical Express, Zagreb.

Komentiraj

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

18 − jedan =

Back to top button