Da li je moguće da me bole oči zbog lijeka Xalatan?

Poštovani Doc. dr. Dean Šarić, evo imam jedno pitanje. Imam 23 godine i liječim se od glaukoma već 10 godina. Koristim terapijske kapi Xalatan za snižavanje očnog tlaka. No u posljednje vrijeme bole me oči a i zadnjih 2-3 godine kapci su mi izrazito crveni i imam podočnjake. Tog crvenila se ne mogu nikako riješiti, ni raznoraznim umjetnim suzama i slično. Da li je moguće da bih trebao promijeniti kapi koje bi smirile tu upalu i crvenilo kapaka ili kako se dalje ponašati da se to vrati u normalu? Hvala unaprijed.

Odgovara Doc. dr. Dean Šarić, spec. oftalmolog

kapi xalatan bol u očima, xalatan bol očiju

Dean Šarić

Poštovani,

jedna od nuspojava lijeka koji koristite upravo su navedene tegobe. Svakako se posavjetujte s liječnikom koji Vas prati po pitanju glaukoma da Vam promjeni terapiju.

Srdačan pozdrav.


Doc. dr. Dean Šarić, spec. oftalmolog
Kabinet za kontaktne leće Klinike za očne bolesti KB “Sveti Duh”, Zagreb.

Ako vam je ovaj tekst bio koristan podjelite:
skidanje dioptrije zimski popust, Optical Express


Pošalji komentar



7 + 4 =

Complete otopina za kontaktne lece

Adresar

Pronađi očnu ordinaciju!
Pronađi očnu optiku!
Optometrijska konferencija 2018
anatomija oka, dijelovi oka
testovi za vid, testiranje vida, provjera vida
pojmovnik optika, optometrija, oftalmologija, astigmatizam, naočale, kontaktne leće, očni tlak
Complete otopina za kontaktne lece
Optometrijska konferencija 2018 Pula
Dea Lens Project Nidek

Želite očuvati
vaš vid?

Prijavite se na naš newsletter i prvi saznajte novosti o zdravlju očiju i vida!

Želite očuvati
vaš vid?

Prijavite se na naš newsletter i prvi saznajte novosti o zdravlju očiju i vida!